.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور 10 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در مازندران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از حضور 10 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در استان مازندران خبر داد.


به گزارش شمال نیوز حسین نیازآذری در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از صبح امروز پنج‌شنبه در مازندران حضور می‌یابند، بیان داشت: اعضای کمیسیون کشاورزی به منظور تقویت بخش کشاورزی و ارزیابی مسائل و مشلات این بخش به استان مازندران سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این کمیسیون در مجلس نهم نخستین سفر استانی خود را به مازندران اختصاص داده‌اند، افزود: مازندران به دلیل اهمیت در بعد کشاورزی مستلزم توجهات بسیاری است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای این کمیسیون از بخش‌های کشاورزی، دامپروری، آبزی‌پروری و محیط‌ زیست مازندران بازدید می‌کنند، اظهار کرد: این کمیسیون همچنین نشست‌هایی با تشکل‌های کشاورزی مازندران برگزار می‌کند.

وی افزود: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در شورای کشاورزی استان مازندران حضور یافته و آخرین وضعیت و برنامه‌های این کمیسیون را در استان بررسی می‌کنند.

نیازآذری یادآور شد: این نمایندگان مجلس به شهرهای مختلف مازندران سفر کرده و در جریان آخرین توانایی‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی مازندران قرار می‌گیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1391
سفر اعضای کمیسیون صنایع به مازندران چه نتیجه ای داشت که حالا اعضای کمیسیون کشاورزی به این استان آمده اند. جز حیف و میل بیت المال و هزینه های سنگین برای تفریح خانوادگی آنان چه دستاوردی دارد. این در حالی است که پرسنل سازمان صنعت و سازمان کشاورزی چندین ماه است که از هرگونه اضافه کاری بی بهره هستند. و در این شرایط سخت اقتصادی شرمنده زن و بچه های خود میباشند.
نا شناس 27 مهر 1391
درود برحاج حسین نیاز آذری فکر ش فقط به کارو تلا ش میباشدخداوند انشاءالله به خیر دهد
علی - 27 مهر 1391
باسلام واحترام
خدمت همه ی شمالی ها بخصوص بابلی های عزیز . می خواستم عرض کنم که اگراعضای کمسیون کشاورزی به مازندران نیایند حقوق ومزایای کارمندان مذکور درست می شود؟ البته که نه ، ثانیا" دغدغه ی یک نماینده مجلس حقوق ومزایای پرسنل وکارمندان یک سازمان ویا وزارتخانه دولتی نیست بلکه دغدغه اش پیگیری مسائل ومشکلات مردم شریفی است که بهش رای دادند که این اقدام درهمین راستا است . احسن و آفرین برحاج حسین نیازآذری که فرای همه ی این چیزها فقط درپی انجام خدمت و حل مشکلات کشاورزان محترم می باشدکه رونق وبهبود اوضاع آنها مطمئنا" رونق وبهبود کل منطقه را درپی خواهد داشت (( خداقوت نماینده باهوش وخدوم ))
نا شناس 27 مهر 1391
خدا قوت خادم بی منت دیار کته مردان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.92 seconds.